Tuesday, March 24, 2009

story 4 today..

arini Rabu, 25.3.09...arini aku ada test aljabar...aku rasa aljabar tu x sush pn...mgkin aku x minat kat lect tu...huhu...jd susah...stdy sush lak nk msok....kesannya, td aku x leh wat ngn elok...huhu....tp xpela..biarla da lepas....actually, nk cita pasl lect psikologi aku ni...nama dia Prof. Dr. Rahmatullah Khan....aku suka n sgt kagum ngn prof ni...dr first kelas dia lg...(tp kdg2 tdo gk lam kelas dia...x sengaja..:P)tp prof ni mmg best..byk pengalamn...n selalu cita psal pengalaman hidop dia kat kelas tu....dia skng da jd cm idola aku la jgk..hihi...senang nk mintk tlg n slalu nak tau psal student nya prblm....sbb td aku sempat la jgk bual2 ngn prof...aslnya nk mintak cop je....last2 kuar plak cita psl adik dia la mcm2 la...huhu...walaupun tgk kite x fokus, dia tetap wat cm biasa n cita la benda lwk2 wat kita dgr blk....respek sgt ngn prof tu...harap bole jd tabah, n berilmu cm prof tu satu ari nti....aminnn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...