Friday, July 10, 2009

11 julai 2009......10.32 a.m

heyyy..............

aku nk tulis diari tuk arinilah...dan nk bongkarkan sikit rahsia....huhu..



aku bru blk dr kelas senamrobik...rsa moodyy sgt..yaAllah...geram btol ngn kakak gemok kat cafe tuh....dah la gmok wat muka msm ja slalu...ishhh..aku mmg x suka kata kat org tp mmg geram la sgt...beli nasi kosong ja 1.80???? s.t.u.p.i.d..x reti nk nilai kot...


blk2 tros aku kol mak n ngadu kat mak....sebenarnya aku rindu sgt kat mak.....(tba2 lak menitis air mata nihhh)...rsa cm nk blk arini jaa......ya Allah.....

td, aku g kelas senmrobik..pastu erda nk rekemen aku ngn bdk navy ni..dia ckp bdk ni serius...pastu dia kata kwn2 la dlu...aku kata aku boleh nk kwn...tp klau nk serius aku x ready...main2 kan org bole la....sbb aku xmau org wat kt aku cm2 sbb tu aku xbrani nk serius....aku xmau benda yg sama jd......kat sni aku nk mintak maaf kat LAN............membe matrx aku.....sbb mungkin da lama dia tgu aku...tp sbb aku still x bole serius ngn dia, dia da hilang ntah p mna.....ina mintak maaf, mungkin dia da bahagia ngn org lain kot, aku sentiasa doakan........aku x mau cm2,, aku xmau sbb aku xmau serius, dia da xmau kwn,,,,......



tp...yg pasti, aku akan kwn ja ngn smua org.....but not for serious relationship..aku x ready...n xmau bg harapan.............tp aku ni manusia lemah...kdg2 ntah la......terrr......sory,sbb kdg2 aku bosan gk.....tp mmg aku sgt2 tringin nak BAHAGIA....FOREVER....

some people wait a lifetime 4 a moment like this...hihi

tp harap benda itu akan datang pd tepat pd msanya...


insyaALLAH........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...