Sunday, July 5, 2009

neW sEm...

sedih+mls+benci+xsuka

haha..itulah prsaan bila msok sem bru ni.........

sedihhh...rindu kat penghuni 3-6-10....

ni cita ringkasan psai penghuni2nya....ciplak dr su...huhu...(sori na su kayna copy..hihi)


assalamualaikum...
bermula dengan umiieee...hahaha mak cik senget yang selalu buli akuu..kat umah,haha umiiee wjhhmuu umpama, pepohon rumbia yang berwarna hijauu sangat menenagkan usus3 aku yang sakitt...tanpamu di sisi aku bahagia teramattt...hahahah kerana tidak lagii aku mendengar suara bebelanmu..hahaha tapi! kerana bebelan mu itulaahhh aku bangunnn subuhh!!hehe kerena bebelanmu itulahh aku berjaya sehingga kehari ini. chewahh... sahh! perasaannn kembang der semangkuk laa jwbnyerr...aku sangat bahagia mendapat teman sehidupp di upsii bersama muu...dann kerana ituu..aku mau minta maaff kan sinii...umii, mfkan su kalau da wat salahh..huhu su tak sesempurna orang lainn..su di lahirkan pelikk tapii benarr umii..huhuu (sedeh) maafkan suu..semoga umii berbahagiaa dgn anazzz tercintaa geng utk mengumpat aku hahaha.

yang kedua, akak bilik aku, kak yan, hahaha akak...hadirmu bak pelangi senja yang dah nak malam...tanpamu pulaa aku bagaikan kingkong pink yang sesat di hutann..owhh kak yan, setiap kali menatap wajah comel mu di pagii harii peruutt ku terasa laparr hahaha. akak, maafkan laaa kesalahan adk comel mu ini...yang kadang3 byk membuatkan akak senak peruttt dan selalu ke jambann..hehehe ( matii akuu mesti kena kejar kalau kak yan baca neyy ) haha. selama beberapa purnama kita bersama aku rasakan sudah sebati dgn dirimu kak yan ( dah boleh di masuk kan ke dalam oven ) hahaha kak yan, ampunkann laa dosa adik kecilmu ini hehehe. mfkan su kak yan, selama kita berkongsi bilik neyy erkk, mesti su ada wat salah bykk kann, maafkan suu...erkk..

yang ketigaa, psgn les aku, hahaha ( sekdar gurauan utk memeriahkan majlis ) afifah abdul kodii...namamu..teratasss di hatiku kerana bermula dgn huruf A hahaha. pahh sesungguuhnyaaa, kehadiran ku utk menkucar kacirkan bilik mu...sangat bererti buat kita berdua pahh...hub kita bertambah eratt..eratt..hingga terjalinn laa satu hub yang di panggill..hubungan pelik yang sanngt istmwa pahh..walaupon kau sering di tertawakan oleh ku pahh..kau tetap bersabarrr..pahh..walauponn aku sebenarrnya tak sabar dan hampir bunuh diri ketika mendengar suaramu sewaktu kita karaoke berdua laguu fall for u hahaha... pahhh...maafkan suu pahh kalau da wat salah dgn pahh..kalau tersa dgn kata3 su..semua tu gurauan pahh tak der kene mgena dgn yang mati atau yang dah meninggal dunia. maafkan suu pahh...su janji akan jwb jer apa yang pahh tnyaa, su jnji tak kata dh pah bnderaa...hahaha kkk yer pahhh semogaa kita bertemu lagii yerr pahh..hehehe

utk insan terpilih yang bernama keeyna, budak kecik yang suka sangat buat gilaa..sampai aku nak wat sesi kaunseling pon tak berjaya. hahaha. kontrol gigi neyy,,,hehehe wajahmu memang cntikk bagaiii pinang tak terbelahh .adoiii..hidungmu mang tgii bakk klcc, semua itu membuatkan aku tidak tidur lenaaa..mengenangkan wajahmu...huhuhu tensen sebenrnya..su nak minta maaff selama kita berkongsi rumah dah bilik ayaq mungkin ada yang tak kena, atau su tercakap slh atau su terbagi nsht yang tak betoll maf laaa, tak sengajaaa..huhu sedehh neyy...andai bisa ku putar kembali masa pasti akan kuputar sehingga kau berputar keyyna.hehehe. so, teruskan hidup yang ada! pastikan kita berjaya dan ada segalanya...lepas tuu semua orang akan pandang kita, semua akan berebut2 nak jadii kann kita permaiisuri ,hahaha.ha..blajaq2 jgn duk gatai nak kawen3 apa ney tunang awai3. hehehe

utk kak aini, penasihat teristimewa akuuu...huhuhu akak , akakk....kerajinannn muu membuatkann aku bertmbh semngtt utkk stdyy....ketabahnn mu mebuatkann aku semakin menjadii adk yang paling tabhh dan beranii di dalam rumahh utk menyumbangkan suara yang sangat sedap ini...hehehe walaupon su selalu buat gilaaa n nyanyi kuat2 kat rumahh yang kdg3 manggagu akak nak stdyyy..owhh so soryy akak aini..( sengaja ) hehehe. sebagai ketua rumahh, su yang pemals neyy kdg3 tak bertugas or terlambat bertugasss amponn bukk amponn...hehehe kdg3 tak ingtt al maklum laa kakkk...dah semakin tuaaa...heheeh..n kalau ada yang su neyy buatt watt kak terckp kuat kaa...mklomm laa volume suara ney tak leh nak kontroll.. tak manjdi pndgr yang baikk kaaa..soryy kakk im so soryy tak sngjaa...hehe

last hehehe utkk kak zaa ter syg ...kak za, dirimu bagaikan chipsmore kak zaa..sekejapp ada dan sekejapp lagii takk daaa..hehehe aku pon tak pasti mngapaaa...hehehe kak za di kesempatan ini su nak minta maaf kat kak za kalau ada wat kak za terasA KA apa kaa..kak tau laaa su net melawak mcm apa kann macm cipann cntikk mslhnyer..hehehe so mintaa maaff yerr kakkk...yer kakk..maafkann akuuu..

utk warga2 3-6-10
aku sayang kamu semua!!!!
su tak kan lupa kan kenangan manis kita bersama...
hehehe di rumahh yang asek rosakkk jerr pintu laaa apa lahh..
hehehe..lovee allllllll !!!!!!


ni nk tmbah...su plak dia ni lah tempat aku ngadu klau ada apa2....bakal kaunselor yg sgt bbakat...huhu...kwn suka n duka.....tempat aku gelak, nangis n buat lwk......huhuhuhu...su!!
rindu glerrrr...


smua manusia yg sporting2 lam umh tu.........akuamat merinduimu...hihi..:P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...