Saturday, January 8, 2011

s.p.e.c.i.a.l

Assalamualaikum.

Oleh sebab malam ni aku tak boleh tido, aku nak bercerita pasal orang yang sangat istimewa, dan aku sgt bertuah sebab adanya mereka.
















tadaaaaa.hehe.

Inilah dia, tanpa mereka siapalah saya kan?hehe.Tak wujud lah saya kat dunia ini. Sebenarnya aku tengah rindu kat dorang. Mak aku yang selalu tepon dan cakap pasal cita korea, abah aku yang asik wat lawak.Hmm, tapi aku ni agak bertuah la nak dibandingkan dgn adik beradik yang lain, nak tau kenapa? sebab aku ja perempuan.hehe. SANGAT MANJA. Itu adalaah fakta dan terpaksa mengaku. Adik- adik aku pon cakap camtu. Apa ja yang aku sebut, mak or abah mesti terus bagi. Mak aku yang merangkap designer peribadi aku lah yang selalu bagi cadangan pasal fesyen kt aku. She's my bestie,my mom,my bantal busuk.hehe.Aku sayang dia macam nyawa aku sendiri. Mak lah orang yg risau kalau tudung aku x match dgn baju, kalau aku dah lama x g soping, kalau muka aku ada jerawat (sekarang da menjadi2).hehe. Smbung lagi, kalau aku kawan dgn lelaki yang ada ciri-ciri yang dia x bekenan, kalau kawan baik aku sendiri kianati aku, dialah akan jadi org pertama yang mnyerang.hehe. Lawak sangat. Xpenah lagi aku dgr org lain ada mak cmni tau. Xtau lah kalau mak korang pon sama kan?hehe. She's so sweeeeet. And 1 more thing, aku single pon sebab takot dia jeles nti, x kol dia ari2.hehehe.

Abah aku pulak, memanjakan dari segi makanan, sebut je nk apa, dia akan bgn, amik duit n pesan kat abng aku suh belikan. Dekat aku je, even adik aku pon x. Mungkin sebab itu lah aku ni sush nk jd org yg berdikari dlu. Sekarang dah okay, besaqq dah, boleh kawen dah (kot).hehe.:p




Itu sahaja utk entry ni. Sekian.

(p/s:: sy sayang mak n abah sy) =p

2 comments:

  1. Aku plak sebagai anak tengah..
    Aku:Mak,nak beli tu..
    MAk aku:hurmm,,tak payah..membazir..

    Pendek kate,aku tak dpt semua yg aku nak..tapi aku ok je..sbb mak aku layan aku adik bradik same je..kalo aku x blh..yg lain msti x blh..hehe..:)

    ReplyDelete
  2. hehehe, xpela. aku sebab ngade2 lebih. Dia tpkse layan lebih. Tp adik n abg aku manje kat tmpat lain. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...