Saturday, March 5, 2011

Berpurdah?


Assalamualaikum.

Malam ni ustaz Akhil Hayy dan isterinya Waheeda datang
KHAR yg tercinta. (kolej kediaman aku)
Aku x turun sebab membe yang selalu teman aku turun,
AKMA, ada banyak esaimen.
So, tgk dari atas je.

Aku tengok dari bilik hsemte aku SYUKI,
Nampak Ustaz Akhil hayy trun dari kereta.
Dan salam ngn bdk2 yg join utk protokol la kut.
Pastu, Waheeda turun, berpurdah, serba hitam.
Sejuk hati tgk. Rasa macam cantek plak, walaupun x nampak muka.


Tapi, amalan mesti seiring ngn penampilan,
sebab hati kena kuat kalau nak pakai mcmtu.
But anyway, She's gorgeous!
Tajuk ceramah Ustaz malam ni menarik, " facebook, bijaksana,bijaksini?"
Dengar dari atas jela ni. =)

Itu saja utk entry ni.
SEKIAN.=)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...