Wednesday, March 23, 2011

sebab tu aku sayang dia....

Assalamualaikum...

Dia?
Siapakah?
hehe..
Dia ialah insan yang penting dalam hidup kita...
Syuga kita terletak kat bwh kakinya...
Siapa?
Dah tau kan..
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
dia ialah......


mak...=)



ok2, i knew, she's prettier than me..like she always said..:p


Actly, kadang-kadang ada cerita yang aku xnak crita kat mak..
bukan apa..
sebab org tua kan dia akan pikir lain..
tapi,
aku xboleh..
aku xreti..
xreti tak cerita apa je yang berlaku..
even benda tu juz...
'mak, arini kawan akak ckp baju x match la,mak la ni design'hehe
atau,
'mak,ada jerawat, kenapa x hilang lagi..'(smpai cmtu skali):p
ha..
itulah aku..
inikan lagi benda yang melibatkan hati..
kalau aku suka kat awk ke dia ke si a ke..sapa2 lah..
mak aku org first yang tau..
kadang2 aku cm pelik, klau org snggup merahsiakan sesuatu yg besar,
dr pengetahuan mak dia,
cna ek dia hidup? aman? bole bersemuka tnpa rasa bersalah?
hmm, orang lain2...
x semua dorng bole cerita dgn mak kan..
mak pun lain2..
bukan apa,
sekarang ada konflik yang timbul dalam hati ni..
pastu semalam aku dpt call free,
aku gayut la ngn mak...
cerita,bla bla bla..
pastu mak aku ckp, sudah la kak,
jgn harap lagi..
kat fb tu xyah la duk tulis status yg bole sebabkan org salah phm..
pastu aku ckp "mak jgn la kontrol akak"(bg aku kasar ckp cmtu ngn mak, sebab trasa sgt)
pastu aku senyap..(aku ni jarang senyap bila ngn mak)
pastu mak pelik..
dia tanya,,"kak ni kenapa?"
dari situ aku dpt agak...
mak susah hati takut aku sedih..
.
.
.
.
.
.
.
.
pastu, td pagi mak aku kol..
tau dia kol semata2 nak tanya apa?
dia tanya...
.
.
.
.
.
.
.
"kak, kak sedih ke?"
so sweetkan...
terharu sangat...
aku pun ckp, "xlah mak, akak ok, akak muda lagi, byk lagi masa"
masa apa? masa untuk tgu jodoh.hehe
pastu mak aku ckp,
"oklah camtu, mak takut akak sedih ja, xyah la sedih2"
sweet kan..
actly mak kita memang sgt amik berat kat kita..
kita ja yang kadang2 x sedar..
n jgn sekali2 penting kan org lain,
dahulukan ibu yang mengandungkan kita..
(pesan utk diri sendiri jugak.:p)
.
.
.
.
.
.
that's why i said...I LOVE HER..
.
.
.
.
.
.
.

Khas untuk ..
.
.
my angel..
.
.
Pn Ruslizan Mustapha.=)

2 comments:

  1. salam ziarah dan salam perkenalan dari saya.. izinkan saya follow blog awak ek.. oleh itu, mai la singgah ke blog saya.. kalau suka follow ya.. thanks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...