Saturday, January 21, 2012

Warkah buat Haikal. :)

Assalamualaikum.

"kakak, jangan kawen!" kata Haikal, adik bongsu aku. Kadang-kadang sedih pun ada bila dia cakap macamtu. Dan satu ayat yang menjadi ugutan aku bila dia nakal, " Haikal buat la, nanti akak kawen nanti" hihi. Memang tak sesuai kan dijadikan lawak, cuma aku suka bila dia cakap, "kakak x boleh kawen, nanti kalau kakak kawen, sapa nak jaga haikal?". Pernah aku dengar dia duduk diam-diam kat tepi dinding dan cakap, "Kakak, kakak kakak kesayangan Haikal tau." Sebak pun ada jugak kadang-kadang. Dia lah yang paling sedih kalau aku dah habis bercuti kat rumah. Mesti tak bagi aku balik. Haikal, InsyaAllah, kalau Allah panjangkan umur akak, akak akan jaga Haikal sampai besar. Jangan jadi budak nakal, jadi anak yang soleh ye kal.


Sayang haikal ketat2. :)


Ya Allah Ya Tuhanku, Berikanlah kesejahteraan dan kebahagiaan selalu kepada orang2 yang aku sayangi sesungguhnya Engkau Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...