Tuesday, March 31, 2009

frriendship~~



aku ni suka bkwan...n nak ada rmai kwn...aku akan hepi klau

~kawan aku x sakit hati ngn aku..

~aku mampu jga hati smua org dalam satu2 hari...(mustahil gk la)

~aku n kawan bole share mcm2 masalah, sbb rsa dihargai n dipercayai...

~kwn sentiasa hepi klau ngn aku..(xmau sedih2, walaupn kdg2 tpaksa wat2 hepi)

~ada rmai kwn yg aku selesa bkwn....

n lastly, secara jujurnya, aku mmg syg smua kwn aku n harap aku xkan wat dorunk trsa ngn aku...n aku sntiasa bole btolak ansur ngn diorng selama diorang bgelar 'kwn'...



sbb arini aku nk kata rsa hepi pn cm x...mgkin lbh kpd rsa lega n slmat kot bila anis kata dia suka ckp ngn aku n rsa hepi bila ckp ngn aku, sbb dia kata aku ni suka gelak....mgkin itu bg dia n pandangn org lain bbeza2...ya...aku rsa dihargai...n nk tros ubah prangai utk jd lebih baik......n aku harap smua kwn aku tegurla klau x suka ngn prangai aku...n mintk maaf klau aku ada wat sapa2 trasa..(cm ari rya plak)..aku syg smua kwn aku...korng je yg aku ada skng...:P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...