Saturday, March 28, 2009

ThInK AbOuT LoVe.............





emm...sbb aku bosan n asik tringat kat rmh je rini, aku nk cita skit la pasl kisah cinta...huhu...nk kata kisah aku, cm xpnh rsa ada org nk dgn seiklasnya...:) tp, mak aku slalu pesan klau aku suka kat org n dia x nmpk cm suka kat aku mak aku suh lupa je dia 2..lgu satu aku mls la nk bharap sgt kat sapa2..sbb nti aku gk yg sush..kan2?......tp mak aku jgk slalu pesan pilihlah org yang btol2 iklas n biar sapa pn yang kenal dia kata dia mmg baik...klau even sorng yang penah knal ngn dia ckp dia x baik, so kta kena ragu2 ngn dia...(sush la cmni kan sbb mana ada org yg perfect)...tp aku secara jujurnya tringin nak rsa mcmna suka n disukai..hihi..ari2 bdoa tau..:P...aku hrp sgt satu hari nti n tepat pd msanya Allah akan makbulkan doa aku n seseorng yg boleh trima aku seadanya...sbb slalu je aku rsa cm bosan jgk...bosan sgt....tgk kwn2...tp rmai je membe aku yg bg smangt n ckp single tu lg bgos...nak tau x sbb apa aku slalu cmni? sbb, dlu n time kat mtrx, aku slalu ngadu kat mak aku klau ada apa2....tp skng sush da..da kena bdikari klau ada prblm(da bsr rupanye)...so, tu yg hrp kan kwn2 jek,,,tp xpe..aku akan sentiasa bdoa..n..hidup mesti diteruskan!!!hihi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...