Thursday, March 26, 2009

U're Da One i got right~~

slm, emm...arini emosi aku xbrapa stabil,xde mud sgt...(tp slalu je cmni)..emmm...tpkan klau kita ingt org yang kite syg bestkan?

okeyy..kat sni aku letak dlu beberapa pic aku ade psl org2 yang aku rapat n sayang...


mak..



















ni plak tok aku...bju pink tu aku laa..:P








haa...ni la dia...kawan aku dunia n akhirat..huhu..dia da mcm anak prempuan ke dua mak aku...nk kata cm kakak aku pn xleh sbb befday dia dekat je ngn befday aku...:P..aku knai ngn dia sejak dr form 1...tp km rapat strt form 4 smpai la skrng...skrang dia kat uitm arau...syg sgt kat dia..:P
~siti hajar bt. nazri~






















ni plak adik llaki aku yg bongsu, nur arif haikal...yg slalu kena buli, tula da xdpt adik pmpuan dpt plak adik llaki muka cm pompuan, jd cmni la..:P


ni plak kwn2 aku skrng...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...