Wednesday, April 22, 2009

dugaannn..........

emmm..biasa la bila mgu exam ja, ada ja dugaan yg dtg...............perasaan nk ni la tu la...smua dtg time ni la...rsa bosan, sunyi, rindu mak adik2 smua da makin kuat...asik pk nak blk ja.............arini aku cm bkabung r jgk...huhu..xde mud nye psal...stdy skit sgt...gelak2 n meluahkan prsaan ja lbh....tp yg penting arini byk mgajar aku utk jd matang.......kak aini antara org yg slalu bkk minda aku n bg aku pkir dalam2 psl kehidupan, cinta, n mcmna prsaan bila suka suka seseorng.......n tba2 plak ada org foward ayat nie...

"Kepada yang masih SINGLE... Cinta ibarat kupu-kupu. Makin kau kejar, makin ia menghindar. Tapi, bila kau biarkan ia terbang, ia akan menghampirimu di saat kau tak menduga. Cinta mampu membahagiakanmu tapi sering pula ia menyakiti, tapi cinta itu hanya istimewa apabila kau berikan pada seseorang yang layak menerima."

huhu...mmg kena btol....tp aku tau la aku diantara yg masih x layak trima benda2 cmni...walaupun kdg2 hati ni nak sgt..........


aku harap sampai bila2 aku dpt ptahankan rsa mcmni....smpai satu msa yg btol2 sesuai...sbb aku rsa dalam hidup ni xde sorng pn yg akan dpt smua benda yg dia nak skaligus.....klau aku cita psal mak aku kat org2 yg aku rapat, mesti dorunk tringin nak jumpa ngn mak kau...dorunk slalu kata aku beruntung sgt ada mak cm2.....mak yg boleh jd kwn skepala.....jd aku rsa, aku x perlukan org lbh istimewa dr mak aku sbb aku rsa kebahagiaan yg aku rsa ni bukan smua org bole rsa n aku perlu besyukur n x prlu harap apa2 lg kbahagian lain yang datang selain drpd kejayaan aku untuk mak n abah.......aku harap Allah akan makbulkan doa aku satu hari nanti........huhu..(sebak plak mlm ni)............tp, xpa....semangat bole dicari...yeah!!:p




"Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita, Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan."


2 comments:

  1. huhu..
    mmg xsume bnda yang kite nak akan tercapai...
    tp kiter kena bersyukur dgn aper yg telah kiter perolehi..

    ReplyDelete
  2. yup3...btul tu una......alhamdulillah...:p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...