Monday, April 20, 2009

exam!!

ari first exam...ec1...ok jela....huhu..pg2 td aku trun awl nk call mak kat public (maklumla xdk crdt, nk topup pn kena bujet..:p)...sbb aku da bgtau kat mak aku arini exam...tp kompem la dia x ingat...so pg2 td sblm p aku call mak.....aku ckp "mak, arini akak exam" mak aku yg tgh drive tu(rasanya la) ckp "yaka kak? buat elok2 gdluck tau, bca bismillah...bca bismillah tau"huhu...risau gila bunyi...aku ckp benda tu ja pn last skali bila da bg salam.."k, assalamualaikum...wat elok2 tau gdluck kak!"hihi..nk tgelak pn ada..risau sgt...mmg pn klau stiap kali aku nk exam, mak la org paling risau.....aku saja nk amik semangat ja..sbb exam kali ni cm xdk rsa cm nk exam langsong....pg nk exam tu bru la ada rsa tkot skit...bdebar tgu mgu dpn subjek math plak.....hrp aku ada kesedaran lebih skit utk result yg ok skit...huhu....aminnn.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...